Subject: RE: Luba Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Harjumaal, 11110 Nehatu-Loo-Lagedi
From: "Daniil Larsen" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 09:12:47 +0300

Tere,

Saadan teile pildid ja teostusjoonis.

Lugupidamisega,

  Daniil Larsen

  Proektijuht

 A-Kaabel OÜ

  Tulika 15/17, Tallinn

  Mob: +372 5852 0844

From: Daniil Larsen
Sent: 12 September 2024 09:51
To: [email-masked]; Tõnis Pihlamägi 
<[email-masked]>
Subject: RE: Luba Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Harjumaal, 11110 
Nehatu-Loo-Lagedi

Tere,

Saadan teile allkirjatatud dokumendid

Lugupidamisega,

  Daniil Larsen

  Proektijuht

 A-Kaabel OÜ

  Tulika 15/17, Tallinn

  Mob: +372 5852 0844

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 14 August 2024 11:28
To: Daniil Larsen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tõnis Pihlamägi 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Luba Liiklusvälise tegevuse loa taotlus Harjumaal, 11110 
Nehatu-Loo-Lagedi

Lugupeetud Daniil Larsen,

Saadan Teile taotletud liiklusvälise tegevuse loa. Enne töödega alustamist 
informeerige tööde teostamisest piirkondlikku teehooldajat ja 
Liiklusjuhtimiskeskust (loa kõrvaltingimused nr 1 ja 7).

Loal märgitud töö teostamise lõpptähtaja lähenedes esitage Transpordiametile 
loa lisa 2 (korrastatud teemaa üleandmise akt) täidetud ja allkirjastatud 
kujul. Tööde tähtaja pikendamiseks tuleb esitada loa taotlus uuesti koos 
uute kuupäevade, aeguva loa numbri ja põhjendusega töö tähtaja pikendamise 
vajaduse kohta.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.